onsdag 28 september 2011

mycket men ändå så lite

Skriver ett sista inlägg, innan sömnen faller in, eller aah först ska jag träna på lite härlig spanska....måste ju göras, vad har jag för val...inget tyvärr. Hade det riktigt trevligt på ledarutbildningen idag, träffa en massa goa vänner och så! For det med en fantastisk vän, nämligen Elin, på våra enormt fräääna mopeder! Jaa så ligger fallet till, ska snaaaaaaaaaaaaart sluta babbla på om ingenting, men det får vänta.

Drömmer gör vi alla, på natten, kan det vara bra, roliga, underbara och hemska drömmar, du kan också ha en dröm som du vill ska bli sann. Det finns så mycket olika man kan drömma. Så många fantastisk saker, man försöker få sin dröm uppfylld. Jag har flera drömmar, vissa vill jag verkligen att dom ska slå in, när den vill. så fort som möjligt. Nä men det är ju självkart att jag har drömmar. Ett liv utan en dröm, vad är de för liv? Alla har en dröm, vissa längre in än andra, men alla har en dröm.

Vänner är något jag behöver och de behöver alla, för vad skulle man vara utan en vän? En vän man kan lita på, prata ut sig till, en vän man finner lycka med. Det är något man verkligen behöver, utan en vän tror jag livet skulle vara en total plåga. Jag gillar mina vänner, jag skulle aldrig klara mig utan dem, de är en del av mig. Utan en vän tror jag att det skulle saknas något, som om något var borta, man skulle inte riktigt vara hel, en bit av dig själv skulle fattas, jag hade aldrig klarat mig utan en vän.

Kärleken, vad skulle man göra utan att kunna älska? Du kan älska en vän, du kan älska en person, på ett magisk sätt. Att finna kärleken är som en dröm. drömmen går upp, du finner en vän och finner kärleken. Allt i ett. En mening kan betyda så enormt mycket för en person "jag älskar dig, precis som du är" det kan vara till en vän och till den du verkligen älskar. Allt kan vara så mycket mer än man tror.

Nu har jag babblat färdigt för idag, ska ta och blunda och sova efter en omgång till av spanskan.
Nattu!
"du är inte ensam, för du har alltid någon annan" En vän, vid dun sida, förstår ni vad jag medar med bilden i detta sammanhang?
//Elina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar