tisdag 22 november 2011

vänd dig om innan du går, jag står där och tittar efter dig, tills du försvinner bort ur min bild

Vilken avslutning på tisdagen! Efter skolan styrde jag, Izza och Linda stegen mot max, där vi åt middag för att sedan gå mot bibblo och plugga kemi. Han med en hel del och nu ligger jag inte så mycket efter, så skönt.
Nu har jag nyss färgat syrrans hår och gjort spanskan, svenskan gör jag imorgon för nu ska jag faktiskt sova.

old picture, bild från arkivet i brist på annat.
Så ligger det till för lilla mig.

Har funnit dig stå där, blicken fäst på mig.
Mitt hjärta tog ett skutt, hela jag vart levande.
Ditt leende, mot mig, fick mig att inse saker och ting.
Det har aldrig hänt förr.
Du tog min man, vi vandra iväg tillsammans.
Min själv var inte längre halv för nu har jag dig.
//Elina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar