torsdag 17 november 2011

sing the song to me

Jag tar det ganska chill, har inte nå mycket att göra, ska fördriva lite tid med att plugga, jopp så ligger det till.
Ibland är det jobigt att ha förlång sovmorgon, men det är ändå bra för om man orkar så hinner man ju plugga och då behöver man inte göra det sen och bara det är ju grymt skönt. Kanske blir det att fara in tidigare mot staden, för att käka lunch, men vet inte riktigt hur jag ska göra med den saken...Beror på om jag då får någon med mig eller inte. Haha.

Ser ganska mörkt ut just nu, på just den fronten. Men vem vet.
Ja juste under samhällskunskapen har vi faktiskt, tro det eller ej, börjat med något roligt och intressant. Vi ska göra undersökningar och så i grupper, i min grupp ska vi göra en undersökning om relationer mellan syskon, familj, ja det är svårt att förklara... Imorgon får vi även veta hur det gick på provet som vi gjorde just före min utlands resa, hoppas på att det fick bra. Gick in på edwise för ovanlighetens skull och där finner jag att mitt betyg som jag fick på första kemi provet har ändrats och alltså har det höjds till ett C som också var det högsta betyget man kunde få! vart en aning glad av det.
Nu ska jag bara sminka mig lite sen försvinner jag in i en värld av spanska och vidare in i fysikens fantastiska värld....Jopp Adios!

glad tjej som ska sätta igång och arbeta...
//Elina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar