söndag 13 november 2011

mot allt men ändå mot inget

Mitt huvud värker, tar det lugnt just nu, väntar på att panodilen ska börja värka så att jag kan ta och göra lite fysik. Har ju jobbat idag och så, träffa även Julia där borta! Kul kul,vi satt och prata om allt möjligt medan hennes son hade simskola.

Ja, men tänkte nu bjuda på lite bilder från semestern!




 evighets trappa, för mig att det var på över 70 trappsteg, ja man såg då inte slutet på den när man stog längst ner.





 Det ni ser där framför är playa del ingles, alltså staden där vi bodde.

 folket där bodde verkligen på bergen.
 kratern i en av de döda vulkanerna
 "aaaa"
 suddig bild...



 cool båt..från våran shopping tur till las palmas




en "gubbe"

 Två tappra kämpare





 Lunch på över 1700 m höjd över havet! Underbart!
 Ja ni ser ju resultatet av chipsen, Lufttryck..

 utan vatten i kokhet sand...
 ..i öknen
 vilande på sanddynor
 åkande nerför

 wii


 yeeah
swiiich 

 kämpande uppför

 pust
 fort förbi nudiststranden...(förövrigt en väldigt otrevlig syn)
 framme vid havet, för ett dopp i vågorna
 fort ut i vattnet
 vågorna doppar oss

 upp ner upp ner med kameran

varmt och skönt.
Jaa där kom lite bilder från mina två veckor på gran canaria, med familjen farmor, farfar min faster och familj där.
Har varit sådär 25-30 grader på dagarna och på kvällen 20-25, helt underbart härligt! Enligt mig.
Men nu är man hemma i lule igen tillbaka i kylan och snart tillbaka i skolans värld.
Orkar inte berätta så mycket om vad jag har gjort för ingen skulle orka läsa, skulle bli så oändligt långt. Men som sagt "en bild säger mer än tusen ord" Så hoppas ni har fått en lite inblick i vad jag har gjort av de bilder jag orka lägga upp. Har inte heller redigerat bilderna så att ja dom är inte så jätte bra..men det får duga för tillfället kommer nog upp mer någon gång senare. Köpte även lite smått och gått där nere.
Nu ska jag plugga fysik och sedan sova, natti!
//Elina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar