tisdag 22 november 2011

stop talk

Vi har nu hål, så fördriver lite tid, med att kika in här.
Har nyss haft spanska, Där fick vi underbar information om att spanskan är inställd på torsdag! Sköönt!!
En dålig sak var att vi fick veta att vi har spanska prov tisdag v.49...inte kul! Så nästa vecka kommer jag att plugga spanska och Kemi, jobbigt värre. men så är det.

När jag kommer hem idag, tror jag faktiskt att jag ska göra klart svenskan och eventuellt jobba lite kemi, men det får jag se om jag orkar. Nu börjar matten så vi hörs!


Två blir vi tillsammans.
Ensam går inte allt leva.
Utan dig, vad gör man då?
Utan en vän hur ska man då orka leva?
Glada vi blir, skrattar och ler.
Tillsammans med våra vänner. 
Fiender vi skapar, men i slutet blir vi vänner. 
Upp och ner, som vågor på sjön.
//Elina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar