måndag 28 november 2011

jag skulle kunna le

Ett leende gör ganska mycket, det kan visa om man är glad, hur man känner det, man kan genomskåda det, om det är falskt eller sant, men ett äkta leende kan vara värt så mycket mer.

Vad har jag gjort idag egentligen? Inte så värst mycket om man tänker efter, sen jag kom hem från skolan har jag i stort sätt typ bara pluggat, eller njaaa, inte riktigt men nästan i alla fall, nu ska jag fortsätta med det och få in lite spanska glosor i mitt huvud. Det går inge vidare, har gjort så mycket annat, istället som är så enormt mycket roligare.
Jag tror att jag har lyckats få att blåöga......inte kul! Hehe fick en innebandy boll idag på idrotten som missa precis tinningen och träffa, någon stans vid ögat, så det är som stelt när jag blundar och så...men så farligt var det  ändå inte, ska nog vara glad att den inte träffa tinningen för då hade det kunnat gå illa till med min otur.
Ska faktiskt nu gå ner och dricka lite glögg! Hur gått? lite snö ute mörkt, tända ljus och glögg, hur mysigt är inte det?
Kom ju även på att det var första advent igår hahah.
//Elina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar