onsdag 23 november 2011

faller in i drömmarnas värld

Ska snart ta mig mot sängen. Men först kikar jag in här och skriver ett inlägg, dagen har flutit på som vanligt, förutom ett avbrott som bestod av en teater, riktigt bra och väldigt rolig var den, om jag minns rätt hette den "kondom projektet" Ett gått skratt fick man sig allt.
På busshållplatsen fick jag äran att träffa på Elinpelin, vi prata om allt möjligt från himmel till jord, nä men allvarligt talat, det var jätte länge sen vi sågs, vi for faktiskt till mig där vi plugga och prata på, hade det allmänt kul!! Sen tog vi en springmars till bussen och i sista sekund han vi med bussen, tack vare att busschauffören såg oss komma springande över vägen, snäppet ifrån att halka. Vi klev av på tröttergränd och tog cykeln mot Elin, där vi var till vi åkte mot kyrkbyn..Där träffa vi en massa trevligt folk!



Lina och Izza Skaparna av denna fina bild!  
by: Izza och Lina, så här fördriver dom tiden under mattelektionen, med att göra självporträtt av alla oss tjejer i klasen.

mattttttttttteeeeeeeeeeee
Förövrigt har vi faktiskt fått tillbaka fysik provet idag och jag är riktigt nöjd! Med tanke på hur svårt det egentligen var.
Imorgon fyller syrran år, så min sovmorgon är förstörd och jag måste gå upp kvart i 6 för att fixa i ordning lite saker med pappsen....brutalt taskigt. Spanskan är inställd så det innebär att vi har ett hål på 3 h Där blir det att plugga spanska som jag har blivit tillsagd att göra, så har väl inge större val, sen blir det lite överraskningar som ni får veta imorgon. ooh "jätte" spännande..
//Elina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar