lördag 5 november 2011

Om en stjärna tändes varje gång jag tänkte på dig, skulle natten vara lika ljus som dagen.

Nu är jag äntligen hemma, eller äntligen är ju helt fel ord att använda. Jag är iallafall hemma nu. Under dom här dagarna har jag hunnit med att dansa zumba, västafrikansk dans, badat och mycket mycker mer. Mycket sömn har det dock inte blivit, drygt 4 timmar per natt men visst var det värt det. Dagen avslutades i domkyrkan där vi uppträdde dansen vi övat. 

Förresten var det någon som såg nordnytt i torsdags? Om inte, vad tråkigt för er. För då skulle ni iallafall ha sett oss dansa afrikansk dans. En sammanfattning av allt, det har verkligen varit roligt och jag är redan taggad för ett nytt läger.

Nu ska jag duscha och sedan ska jag gå och vila en liten stund. 

// Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar