torsdag 17 november 2011

stop, loock behind you

Min och Elin underbara plan vart krossad idag, vi hade tänk såhär att vi kan ju gå på stan och käka på max tillsammans, när vi har ett sådant långt hål, men nej nej, inte det..jag hade ju som sagt sovmorgon idag till 11.15 och när jag och Adelina kommer ner till våning fyra, ser vi att spanskan ät inställd, eller framflyttad till 12.40 å den andra gruppen har spanska, så vi tänkte "jaha" Lite smått jobbigt ändå, hade kunnat komma in mycket senare. Men icke det...Jaa så vi gick ner och åt lunch, och där var min plan om en lunch med Elinpelin förstörd, men det får vi ta en annan dag! Ja vi satta oss sedan, med även Linda och börja plugga fysik. I mer än 2 h till spanskan börja, där fick vi bara lite uppgifter som vi skulle göra, till nästa vecka, och glosförhöret vart framflyttat och det innebär att jag hinner lära mig glosorna, ganska bra ändå! Vi var ganska smarta och stannade kvar för att göra bort spanskan som vi skulle göra, mycket bättre än att ha den släpande efter sig.
Sen följe fysiken efter oss.

Har även varit hos mormor och morfar, där var även mina kusiner, vi käka muffins med grädde och non-stops i mums. Jag att återstå vad jag inte har sagt så är det att plugga ännu mer fysik. 


Jag såg dig stå där.
Titta på mig, med ett leende på läpparna.
Du börjar gå mot mig.
Min blick är fäst vid din.
Du tar min hand.
Mitt hjärta bultar.
Du är min.
Du ler mot mig.
Tiden står stilla och jag ler mot dig.
Från denna stund förändrades allt.
Jag vart lycklig, min själv vart hel.
Nu du lever i mitt hjärta.

//Elina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar