söndag 20 november 2011

ut över vår jord

Är i chock tillstånd just nu, fattar ni det snöar! Det är vitt på marken, hur otroligt är inte det?? Helt makalöst fantastiskt! Går inte att beskriva hur mycket jag längtat efter snön, nu är det bara att hålla tummarna för att den stannar kvar, liggande på marken.

Förövrigt har jag varit lite borta ett par dagar nu, men nu är jag tillbaka i verklighetens liv igen, bara så ni vet.
Dagen min till ära har bestått av en massa jobb, sen hände något otroligt, jag, Ida och Lina gick på bio för att se breaking dawn del 1. Förstå vad kul! Först kom då Ida till badhuset där jag satt i full gång och skrev diplom, vi styrde våra steg mot max, japp ni läste rätt, max där åt jag min middag, så gått hade bara slängt i mig några mackor mellan grupperna idag (som vanligt) Men allt var inte som vanligt för jag hade två extra grupper, där i en av dom jag hade Julias son, måste säga att han har utvecklats en hel del sen jag hade han i somras, han har blivit mycket duktigare på att simma. Tillbaka till handlingen, nä skoja, i alla fall, vi fann oss in på max, jag satt och åt god hamburgare, medan Ida drack en lite coola och höll mig sällskap, så snällt så!! Ja, Lina dök upp och hela scenen förändrades, vi tog ett bar steg för att köpa godis och annat gått. Sen var det dags för filmen.

Jag tycker att filmen var fantastiskt bra!!! Obeskrivlig till viss del, väldigt rolig, ja vad mer kan man säga om den? Lätt värd att se! Slutet var lite så där halvt, för det innebär att man bara vill se del 2, samt filmen igen å igen, jaa hahaha, Dom hade verkligen fått till den bra! Var faktiskt ganska lik boken ändå, lite scener här och där som var annorlunda. Ja dom flesta har nog läst boken så man vet vad den handla om, vissa delar var så enormt roliga hahahaa, bara man tänker på det så börjar jag skratta nästan.
Nu gäller det bara att längta till del 2 som kommer om ett år...

Oj vad långt inlägg förlåt, aja har ju inte uppdaterat på någon dag så tar igen det i detta inlägg.
På väntan på att min och Linas buss skulle gå, satta vi oss inne i själva bion, höll Ida sällskap som vänta  på sin mamma, ja dom köpte en lite hotsnacks för att dom vart så sugna när dom såg min! haha.
När jag klev av bussen tro del eller ej men marken var vit och där vart min dag fullbordat till en toppen dag med bio och snö haha.
//Elina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar