måndag 21 november 2011

upp och ner på världen

Tänkte faktiskt nämna lite om lördagen som spenderades med fina flickor hemma hos mig, jopp. Vi såg på film och så, åt godis, chips osv, riktigt trevligt, på eftermiddagen var jag med Johanna vi hade det kul, såg "the last song" och plugga matte, ni hörde rätt. Matte en lördag, men det behövdes, sedan efter vi ätit middag anslöt sig resten av sällskapet. Ja finns inte nå mer att säga än att det var en fantastiskt kväll! 

Måndagen kryper sig sakta förbi, försöker göra lite spanska glosor, men det går väl sådär, ska försöka få in dom i min tröga skalle, som inte alls vill få in dom.Usch och fy! 
 Två väldigt coola personer.
Dagens..
Upp och ner på världen du vänder.
I mig och över allt.
Tro det eller ej.
Min värld vänds till rätta.
Med dig nära.
Allt blir klart och jag kan le igen.
//Elina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar