lördag 12 november 2011

i en stor cirkel finner vi livet

Jag har inte så mycket att berätta om min dag, sovit stor del av den, väldigt skönt, har tagit igen alla mina timmar jag tappat sömn. Tog mig även en tur till mormor och morfar för att hälsa på där. Mer har jag faktiskt inte gjort.
Imorgon blir det jobb, lite fysik och kanske något kul också.
Det kommer att komma upp bilder från resan, men det blir nog imorgon, eller en annan dag, för nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon bitti, tills dess ja, då blir det spännande.
Hahaha.
Igår var ju jag i bällinge med fina flickor, vi hade det riktigt kul! laga tacos, sjöng "sing star" prata och spela lite spel, mycket skratt och prat, en kanon kväll! Sen somna jag *poff* i min egna säng.
Men, kameran är glömde jag där, så bilder dyker upp senare.
Oj oj oj, godnatt!
"nu drar jag mig mot sängen"
//ELina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar