torsdag 1 december 2011

Jag kan se dig stå där, jag tittar mot dig, du ler, mer behövs inte, ditt leende gör allt

Okej så här är det, jag har faktiskt pluggat lite idag, men ytterst lite, men det är något i alla fall, har ändå varit borta, åt middag hos mormor och morfar. Men imorgon är det fredag och vill man verkligen plugga på en fredag? bra fråga...ja vill man verkligen det? nä helst inte om man kan undvika det, men jag är inte säker på att jag kan undvika det. För delar av lördagen är fullbokad och söndagen fyller pappa år på så då blir det kalas hemma....men måste ändå klämma in plugg där, hur mycket allt ändå krockar, för behöver få klart kemin, så jag förstår den till provet och jag behöver verkligen plugga spanska om nått, den är enormt viktig, måste kämpa och få in glosorna i huvudet och försöka förstå mig på texterna. Ja sen är det lite till men det kommer om jag hinner. Har börjat få en aning panik, men ja vad ska man säga, ge inte upp. När allt kommer om kring är det ändå det som är viktigast, ja vi har ju lite annat som redovisningar och så, men det får ordna sig på något vis.

Nu ska jag snabbt kolla igenom engelskan, om jag orkar annars gör jag det imorgon bitti. Har ju trots allt sovmorgon.
Jo nu är även lucka nr 1 öppnad i min julkalender, i den var det en god lite chokladbit.

viden ljuder utanför fönstret, men det ända jag drömmer om är att få vara med dig.
//Elina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar