torsdag 1 december 2011

tänk att tiden kan gå så fort utan att man vet om det

Jag kan tyvärr inte tänka mig att det är 1 December idag, det kom nästan *poff* upp i min hjärna "det är första december idag..." ja det känns inte som december och inte heller som att det bara är 23 dagar kvar till julafton..hur kan tiden gå så fort? Ja det är frågan, ingen snö ute snart jul hur ska detta sluta? Hoppas verkligen att det blir kallt ute så att snön kan landa på marken och stanna där, lagom till jul. En jul utan snö, det går bara inte.

Okej nu vet ni det. Nä men har tyvärr inge vettigt att säga. Ska i alla fall börja sten plugga spanska glosorna, så jag kan alla (nästan alla) till på tisdag, sen ska även kemin in där emellan och pluggas. Ja det var nog allt. Så ska nu ta och fokusera på glosboken och lära mig lite glosor...Jobbigt värre.

en tid in i det tomma.
//Elina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar