lördag 17 december 2011

En tid utan minnen

Har tråkigt, sitter och skriver den förbaskade engelska recensionen....Det är verkligen inte alls kul!
All matte för denna termin är bort gjort, det vill säga hela matte 1C Så skönt. Nationella har jag haft i veckan och  mer vet jag inte, förutom då att jag har klarat det. Betyget får vi efter jul.
Två skoldagar kvar, sen tar jag jullov. Fast jag vet inte om jag räknar nästa vecka som skola, den kommer att bli ganska lugn och så.

tänkte bjuda på lite bilder istället för att babbla på om en massa.


Så där jah. 
Tänd ett ljus, för de du tror på. 
Tänd ett ljus, för dina vänner och din familj.
Tänd ett ljus för dom du älskar och dom du ogillar. 
Tänd ett ljus för dom döda och för dom fattiga.
Tänd ett ljus för hela vår jord.
Låt det brinna ut, låt ljusets låga slockna.
Tänd ett ljus och låt det brinna.
Tänd ett ljus och öppna delar av vårt mörker.
//Elina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar