lördag 23 juli 2011

tystnaden stiger över världen

Ett ljus tänds, en tystnad hålls, för det förfärliga som hänt i Norge. Över 80 ungdomar i min ålder har blivit dödade utan den minsta andlednig. Ingen av dom kan någonsin uppfylla sina drömmar. Alla ungdomar dröm är att få uppfylla sina drömmar, men "poff" så tog deras liv slut, och ingen av dom över 80 ungdomarna kan någonsin få uppfylla sina drömmar de hade. Det är hemskt. Dom har inte ens levt halva sitt liv, de går fortfarande i skola som jag. Vissa kanske till och med har fått börja uppfylla sin dröm, men aldrig fick avsluta den. Alla nära och kära som har mist dom, ingen kommer att få se dom växa upp, men dom kommer alltid att finnas kvar. Hoppas dom får vila i frid!

Idag har inte jag alls gjort nå mycket suttit inne, varit ut lite då och då, har för ovanlighetens skull faktiskt ritat....Fast jag är ju inte duktig på att rita, men ni kan få se bilder. Har även kommit på lite saker..som jag ska fixa till mitt rum, hehe. Vill åka och bada, men jag orkar inte riktigt...aja, det kan nog bli imorgon visst Elin?
Nu kommer i alla fall lite bilder.












Där kom lite bilder, som ni ser är jag inte alls duktig på att rita..
Tack och Hej leverpastej!
//Elina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar