tisdag 26 juli 2011

Hela världen tillsammans

Ohej och hå!
Har just läst igenom ett mail..där det står att jag måste röra på mig alltså (träna) på något sätt minst 4 gr i veckan 1 timma....Ja och det har inte gått nå vidare, har farit ut och sprungit nån gång och sånt men inte mer, fast har ju haft väldigt fullt upp...Detta är ju första veckan jag är hemma och är helt ledig. Så Ska nog börja ta dag i det ordentligt...Nog för att jag har kört lite styrketräning i morse... Men det var bara en halvtimma så måste ta det sista 30 minutena också...Så tänkte fara på en löprunda på minst 30 min. Hehe stort framsteg för lilla mig...

Idag har jag inte alls gjort mycket tagit det lugnt och sånt, ritat lite haha, varit till banken med moppen så jag skulle få in min ena lön på mitt kort osv...Haha låter verkligen jätte roligt. Men som sagt nu lilla jag ut och springa...Blää.
Byee!








hehe inte så värst bra, men nu ropar mamma och jag måste tydligen ut med vovven före..
//Elina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar