lördag 23 juli 2011

Tomorrow is a mystery for me

Som sagt som Elin skrev är även jag hemma nu...Är faktiskt redo för att sova efter jag avslutat detta inlägg haha. Men som jag var vi ju på bio och såg Harry Potter.
Jag tycket att den var riktigt bra, men nu kommer detta men:et haha...dom tar bort och ändrar bra scener ur boken...Då blir man besviken..men den var fortvarande riktigt kanon bra!! fast eftersom jag läst boken ett X-antal gånger så kan jag säga att läs boken den är ännu bättre än filmen. Nog för att alla böcker är mycket bättre än filmerna men ändå, kan tipsa att läsa alla böcker! Haha. Men nu kommer mina betyg av filmen....
the end of the story. "only one of them can live"

* * * * * 
 av fem stjärnor får den av mig.
Då vet ni vad mitt betyg var alltså ett topp betyg haha. 

//Elina 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar