torsdag 21 juli 2011

fram fram fram genom skog och mark....

Sista rycket gör vi nu, vi är just nu i skelefte, bara en och en halv timma kvar i bilen, sen är vi i lule. Så sköönt, då har vi åkt ca 180 mil de är en hel del, men visserligen tog vi en omväg förbi gräna. Det är ändå väldigt mycket 2 dagars bilresa har det varit minst 11 h i bilen första dagen och 13 h i bilen andra dagen. Det är ganska mycket, men då har vi ju haft snabba toa och lunch stopp också.

Elin har sovit ett tag, men nu är även hon vaken haha. Det ska bli skönt att vara hemma igen, duscha och sen sova. Skönt. Det har varit riktigt trevligt nere på öland, men som man säger borta bra men hemma bäst.
Nu ska jag ta och äta lite nyttiga saker...Btw vi har bokat biljetter till Harry Potter och dödsrelikerna part 2 i 3D! Super nice!! Så imorgon halv 10 sitter vi i salong 6 på sf bio. Haha!
Nu halvsover Elin igen, Sov gott Elin....hihi måste säga men de är grymt jobbigt att åka 180 mil när det är fullt i baksätet, speciellt för den som sitter i mitten...För där är det svårt att kunna somna, Haha Nu sover mina även syrran...Så jag är den ända som är vaken där bak.
Nu tänkte jag ta och läsa lite, den sista biten som är kvar så jag säger Hejdå!!

oskarp bild, men vi åkte just i ett gupp, haha...
//Elina och en sömnig hälsning av Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar