måndag 25 juli 2011

själen är sprucken

Jag har väldigt väldigt extremt tråkigt, haha, nä usch och fy kommer inte alls på vad jag kan göra, vädret ute är inte jätte bra, men det funkar. Jag vill typ göra något, men då funkar inte min hjärna riktigt för jag kommer ej på vad jag kan göra...blä. Hoppas det vänder och blir något roligt av kvällen i alla fall. Har varit i väg på storheden i dag med mamma och syrran handlat lite mat osv.

Har kikat på en massa böcker som jag vill ha!!
Helt otroligt att jag kikar på böcker, har nog bara en person och tacka det för!
Har nog aldrig läst så mycket som jag gjort i sommar.
Tror jag kom upp i över 6 böcker som jag vill ha!? oj oj oj...Säger jag bara men det är faktiskt positivt. För det är riktigt skönt att bara ta en bok och sätta sig och läsa.

Har tyvärr inge mer att säga, hejdå!

//Elina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar