söndag 31 juli 2011

Tell me what's wrong

Jag har kommit på en förfärlig sak...om tre hela veckor börjar skolan. Hur ska de gå till, då blir det ingen sovmorgon mer, nog för att jag överlever. Men det är aldrig fel med lite extra tid på morgonen...buss blir det till skolan every day. Men det är jag van med...blir bara en lite längre resa. Ny klass osv. Det blir nog kul ändå. Vet faktiskt inte riktigt vad jag ska göra nu, men något blir det. Popcorn hörde jag att syrran skulle poppa i alla fall, tycker att jag måste börja göra något vettigt på dagarna, så mycket vet ja. Haha!

Kan bjuda på någon bild från ume, outfit och annat :) men vet inte riktigt hur dom blir, för skriver via mobilen och då kan dom bli lite olika vägar men men. Bye bye
//Elina







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar